Iklan

Sep 13, 2013

I LOVE MY FAMILY

Assalamualaikum,

Hai semua, esok akan bermulanya hujung minggu, hari isnin kita semua cuti Hari Malaysia. Wei bestkan cuti2 panjang3x ni..dari sekolah, ipt & keje aku always mencatit cuti2 wajib ini..Korang ada wat perangai macam ini x? Bagi aku cuti ini merupakan peluang dan ruang untuk kita mengeratkan sillaturahim antara keluarga & kawan2 kesayangan.Betul x???

Untuk minggu ini aku akan bergembira dengan super duper big family. Okey esok aku dan suami akan pulang ke Melaka untuk program mengeratkan hubungan kekeluargaan iaitu "Hari Keluarga D'Luwis Yang Ke-3". Pejam celik pejam celik dah 3 tahun kami mengadakan family day ni. Serius seronok & hubungan antara kekeluargaan menjadi lebih erat. Bila berkumpul reramai memang the best. Jika keluarga bersatu semua perkara akan jadi mudah ;)

Setiap program yang hendak di jayakan memerlukan commitment setiap ahli keluarga ia bermula dari perancangan sehinggalah perlaksanaan. Setiap masalah dan kesulitan yang timbul di selesaikan bersama-sama. Inilah semangat kerjasama dan saling tolong menolong yang didik oleh ibu2 kami. Tanpa commitment setiap ahli keluarga memang sukar untuk memeriahkan program macam ini. Doakan program yang kami rancangkan ini lebih super duper best dari tahun3x sebelumnya :) 



Okey nanti aku akan upload & berkongsi keseronokan family day untuk entry akan datang. I LOVE MY FAMILY.


Terima kasih kerana sudi membaca.

2 comments:

  1. hAI....salam kenal..done follow sini..;D

    ReplyDelete
  2. salam kenal.. selamat berhujung minggu bersama keluarga.. :D

    ReplyDelete