Iklan

Feb 18, 2014

Semangat Kembali

Assalamualaikum,

Hai3x semua, lama sesangat2x aku menyepi dalam dunia blogging ini..rindu sangat nak berceloteh kat sini tapi apakan daya kesibukan diri ini dengan morning sickness yang masih tidak hilang2x lagi...Kini ia tidak seteruk di awal 1st trimester..Alhamdulilah morning sickness kali ini menjadikan berat badan ku naik menjadi2x huh dah makin cubby u all's..Kalau dulu anak 1st berat badan ku berkurangan tapi untuk anak ke-2 agak berbeda gitu..Setiap kali check up berat badan ku bertambah 3KG huh nak pengsan dengar tapi itulah hakikatnya..Faktor berat yang bertambah2x aku cepat malas, cepat penat, semputtttt dan seangkatan dengannya..hehehe.. Ini adalah salah satu sebab aku menyepi dari dunia blog ;) InsyAllah Semangat ku telah kembali untuk share cerita2x mengenai pengalaman diri ini (^_*)

Terima kasih kepada blog3x yang sudi singgah blog kite...tersenyum bila buka blog banyak comment3x yang ditinggalkan..Semoga entry3x yang di publish memberi sedikit manafaat pada u all's. Nuffnang pun bermurah hati bagi kite CPUV tapi time tuh kite xaktif so hasilnya tidak memberangsangkan kerana promosi tidak dijalankan hihihi..Apa2 pun thankz nuffnang!Hope dapat g next time ;)

Morning Sickness
Meh baca Morning Sickness diri ini..Bila disahkan mengandung pada minggu ke-5 aku tidak rasa apa2 lagi, steady lagi berahsia dari family tonon3x nak buat suprise..1st baby awal2x g dia duk bagi signal nak bluekkk bahasa sopan vomit hihihi...Tapi sebenarnya tak lama pun nak berahsia kerana sejarah vomit berulang kembali seperti mana 1st baby..Rahsia ku bocor..hehehe!!!Tak larat asyik bluek3x so Doktor ada beri ubat tahan muntah namanya Veloxin  Alhamdulilah memang berkesan tidak muntah pun. Tapi bau3x tumis3x/masak2x sangat xley dibau arghhhh hingga kini!!!

Korang tahu hormon aku berubah jadi lain sangat3x..aku tidak suka nak reply message dari kawan2x jika rasa penting aje aku akan reply, begitu juga muka buku terasa malas sangat nak nengoknya..ntah tidak tahu kenapa malas nak pegang gajet...BFF ku semua pelik bila aku terus menyepi, Terharu tau bila kwn2 windu kt kite ;) Once diri ini dah stabil baru aku reply message2x yang tertunggak..kikiki...begini jugalah dengan blog..

Ok lah ini je lah dulu coleteh ketidakkeruan diri ini..

No comments:

Post a Comment